Dag 14: Panaca - Las Vegas

Donderdag 25 juli 2019

Vandaag is onze laatste rijdag en belanden we terug op de bestemming waar we begonnen zijn.
De wekker wordt dus al heel vroeg gezet, al om 5u15, aangezien we nog een bezoekje willen brengen aan Utah. En daar staat de klok een uur voor. Ontbijten doen we onderweg wel :-)
Na zo'n 1u45 minuten rijden komen we aan bij Red Cliffs Recreation Area. Hier waren Wouter en ik ook al in mei en vonden die wandeling toen zo mooi dat we ze ook eens met de kinderen willen doen. We parkeren de auto en doen onze wandelschoenen aan. In mei liep je hier langs een klein beekje op en kwam je uiteindelijk bij een watervalletje terecht maar door het warme klimaat hier in de woestijn was dat beekje dus uitgedroogd en was er ook geen waterval. Het is hier echt wel warm en laf. Eigenlijk had ik dat moeten weten. Maarja dat wil niet zeggen dat de wandeling minder mooi is. Zo hebben we de twee kanten eens gezien :-)

Na al dat gewandel was het tijd voor een bezoekje aan de Walmart, daar waren we al een paar dagen niet meer geweest :-) Hier hebben we dan ook gebruik gemaakt van de WIFI (in elke Walmart is gratis WIFI) om naar de oma's, opa's en tantie te bellen.
Voorzien van allemaal lekkers vertrekken we richting Sand Hollow State Park. Dat ligt hier heel erg kortbij.
Aangezien het al bijna middag is en we nog niet veel gegeten hebben, picknicken we hier bij het meer. Daarna mogen de kindjes zich amuseren in het water :-) zijn die ook weer tevreden.

Na een verfrissende duik rijden we in één keer door naar Las Vegas. Daar brengen we de namiddag nog door in het zwembad aangezien het hier echt wel hot is :-) Als avondeten maken we wat klaar op de BBQ en daarna brengen we nog een bezoekje aan het parkje hier verderop. Hier kan je zo tussen de Longhorn Sheeps lopen of zij lopen tussen ons, het is maar hoe je het bekijkt :-)

Daarna is iedereen weer uitgeteld. Ze slapen alweer alle drie terwijl ik nog snel onze blog up to date houd :-)